söndag 16 december 2012

Feberyra och frossa...

Ja, igår em så slog febern till. Yay! Not... Väl hemma från jobbet va det bara att börja trycka i sig piller å hoppas på det bästa! Gick å la mig tidigt å vaknade upp till en dag värre än den förra. Helt borta med 40 graders feber. Bror tvingade i mig 1g Alvedon och vatten å febern gick iaf ner lite. Har legat större delen av dagen å överhettning har varvats med frossa. Awsome! Just nu har iaf illamåendet gått över till största del. Febern har gått ner lite med hjälp av massa Alvedon. Hatar att ha feber! Ont i hela kroppen, huden blir löjligt känslig och jag blir helt väck.

Aja, bara att hoppas på att det går över snart å inte blir lika långdraget som sist! Har myst ner mig framför tv:n å kollar på helt vanliga dvd-filmer! Laptopen är det ju som sagt någon som pajat... Hoppas ni andra har det bättre! Är glad över mina bejbiskatter som inte flyr fältet trots alla baciller som yr runt här hemma ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar