fredag 7 december 2012

Älskar er alla som inspirerar mig och hjälper mig till stordåd!

Jag har haft lite dåligt med motivation senaste veckan... Har väl kännt att det är för långt kvar till nästa mål och helt tappat lusten när all snö kom... Seriöst, KASST! Har knappt tränat alls och fuskade gärnet de två dagarna vi va på konferens (det va visserligen planerat, men ändå...)

Så idag efter jobbet så satte jag mig å nördade vid datorn eftersom jag hade NOLL lust att göra nåt vettigt. Hamnade efter en stund på youtube och kom på att det va ett tag sen jag lyssnade "Eye of the Tiger". Det brukar ju funka!

Sagt å gjort. Tror jag lyssnat på den säkert 50 ggr ikväll! Haha! Well, en sak kan jag ju säga, motivationen kom SNABBT tillbaka! Har suttit med låten på repeat och glott på matcher och bilder. Å jag kan med glädje meddela att motivationen slog till till så jävla hårt och skoningslöst att om det inte hade varit tre meter snö ute så hade jag gett mig ut på en ordentlig löprunda! Ist så har jag visualiserat, längtat och drömt mig bort. Planerat dessa fem lediga dagar och kan säga att det är FULLSPÄCKAT med träning!

Imorgon blir det brontopass på gymet men tyvärr så hinner jag nog inte med FC. Måste sitta á jour om min bror behöver hämtas, men gymet kommer få leva med mig imorgon ;)

TACK ROCKY!
För att du lär mig vad kämparglöd är...

TACK SURVIVOR!
För att ni gjort en sån GRYM pepp-låt!

TACK ALLA NI SOM HAR PASSIONEN!
För att ni inspirerar mig att kämpa vidare!

TACK BÄSTA COACH!
För att ni brinner för att ta mig till storheten!






Nu ska jag sova för att orka med morgondagen =)) PEPP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar