tisdag 11 december 2012

Byta Fighting mot pingis?

Seriöst. Dagar som denna... Ingen sömn på 1 1/2 dygn. Har knappt ätit på hela dagen. Bara där borde jag haft vett nog att hoppa över träningen idag. Att dessutom ha panik över att man inte är redo gör inte saken bättre. Men Ellen, hur tänkte du när du valde att gå å träna när meningen "idag måste jag bevisa att jag kan, jag måste göra allt bra idag, jag måste bevisa att jag är värd något" ekar i huvudet hela dagen?! Jag borde SÅ ha fattat att det skulle gå åt helvete!

Roundhouse, wheelkick, back-kick... NÄR HAR DU NÅGONSIN KLARAT AV DESSA SPARKAR ORDENTLIGT?! Oj vänta, jag vet, ALDRIG!

Jag blir så fantastiskt less på mig själv. Dagar som denna undrar jag vem jag försöket lura. Jag kan verkligen inte fightas! Allvarligt... Kan inte sparras, kan inte matcha, kan inte sparka mer än lowkicks och knappt ens slå raka slag ordentligt.

Dagar som denna är jag endast redo för en enda sak, lägga handskarna på hyllan å börja samla på torkade persikor eller nåt...

Vi vet ju alla att det inte kommer hända. Jag kommer stå i lokalen imorgon med nytt hopp om att jag faktiskt kan lära mig. Kan bli bra. Idag är jag säker på att det aldrig kommer att hända...

Dagens ledord: I just want to punch myself in the face really really hard...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar