lördag 1 december 2012

Ibland så tröttnar man...

Kanske bara är jag, men ibland tröttnar jag på att läsa om alla duktiga människor. Jag läser en del tränings- och hälsobloggar å ibland kan jag verkligen känna mig irriterad och rent av provocerad av att bara läsa hur duktiga alla är hela tiden. Jag missunnar ingen någonting, absolut inte! Men när ens egen motivations tryter och resultaten uteblir så har iaf jag lite svårt att se hur duktiga alla andra är. När man hoppar omkring mellan olika bloggar så är det extremt sällan man ser att det någonsin går dåligt för någon. Allt KAN inte gå så jäkla bra för alla hela tiden! Ibland har man en svacka, alla. Jag tror inte på att det är en konstant dans på rosor...

Jaa, visst fan e det egoistiskt att tänka så´. Men ibland så är det just så min hjärna tänker. Vare sig jag vill eller inte. Kalla det vad ni vill. Dessa stunder blir jag även väldigt grinig, eftersom jag faktiskt inte alls har lust att tänka så. Men vafan ska man göra? Jag tror att jag hoppar över att läsa bloggar ett tag tills det här har lagt sig... Orka va sur å grinig utan enledning liksom!

Jaja, tog mig i kragen å gick ner på gymet idag iaf. 40 min på löpbandet blev det. Skönt att rensa skallen lite... Träningsveckan har inte varit alltför bra, men ibland så blir det så. Kosten har varit ok mesta delen av veckan. Klarade av att gå kurs i tre dagar utan att gå upp något. Måste väl kunna ses som en vinst?! Torsdagen blev en katastrofdag, men det va det värt! Haha! Ny dag och nya planer. Snart även en ny vecka.

Två månader kvar till Thailand också! Längtar så vansinnigt mycket! Kan vi inte bara hoppa över all snö å skit å låta mig åka NU!!

Ellen vs Bitterheten = 0-1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar