onsdag 27 februari 2013

Vägrar att ge upp!

Jag är fortfarande tokpepp inför min match. Men! I morse under clinchen så vred jag till knät på nåt mystiskt sätt och nåt hände i knät. Nåt som inte va bra. Har haltat omkring som ett jävla pucko och stressen över att inte kunna träna så nära matchen är enorm. Vilade från em-passet och fokuserade all energi på Camilla ist som ju gick sin match idag. Självklart så vann den lilla krigaren på KO i andra ronden!! Grymt jobbat!

Hade tänkt köra morgonpasset redan imorgon men knät är inte ok och kommer dessutom få minimalt med sömn. Fan också! Vägrar att ge upp. Jag ska matcha. Jag ska vinna. Men just nu vete tusan hur jag ska ta mig dit... Har typ bestämt mig för att inte träna imorgon bitti utan satsa på att bli bättre i knät tills em-passet. Hinner i så fall ändå med 7 pass innan matchen och jag får hålla tummarna att jag klarar mig på det! Knät känns redan avsevärt bättre än imorse även om det inte är bra ännu. För den som undrar så tror jag att jag just övertalat mig själv att vila från morgonpasset imorgon ;) Tack mig själv!

Nu ska jag nog sova lite, har världens spänningshuvudvärk som jag bara önskar kunde försvinna! Haha! Misär misär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar