söndag 10 februari 2013

Taggad som faaan!

Ja, som ni vet hade jag en riktig träningsdipp i fredags. Allt känndes skit. Hoppade över em-passet och bestämde mig för att ta ledigt på lördagen också. Hade tänkt åka till ett ställe där de dels tar hand om hundar och katter som lever på gatan. Man kan åka dit som volontär och socialicera djuren och vänja dem vid människor och bara ge dem massa kärlek. Dock så visade det sig att de inte tar emot volonärer på helgerna. Typiskt... Men efter en del om och men bestämde sig även Camilla för att ta en träningsfri lördag så vi åkte till poolen och fick tag i en typ "säng" där vi låg å solade i typ fem timmar. Så jävla awsome! Å så välbehövligt... Jag brände mig lite på armarna men inte så farligt.
Idag har vi shoppat tills vi stupade! Å trots att jag kom hem med massor med saker så hade jag spenderat typ 600 svenska kronor. Haha! Helt sjukt! Ätardag har vi också haft idag. Startade med en stor frulle med croassant, yoghurt, chokladmjölk och bananpannkaka dränkt i honung. Både Camilla å jag höll på att gå sönder! Haha! Till lunch åt vi glass. Feeeett värt! Efter det irrade vi mest runt på massa småvägar på min awsome moppe som tar oss överallt. Camilla gillar verkligemn inte att köra, så hon åker mest bak på min moppe.
Vid sju mötte vi upp lite folk från ett annat camp, Suwit, som ligger ca 10 min från oss. Är en kille från FC som är där å tränar å vi Fight Clubare måste ju hålla ihop ;) Så det blev sex hungriga själar som drog å käkade pizza. Fem av oss (deras tränare som också va med åkte hem för att sova) fortsatte till mitt å Camillas söndagstreat-ställe. Den obligatoriska söndagscrepen stod på schemat! Sjukt trevligt sällskap och jäkligt god mat. Summeringen av denna fag är nog följande:
Helt jävla awsome!
Å nu ligger vi utmattade i varsin säng och ska snart sova. Vansinnigt peppad att dra igång med träningen igen imorgon. Kroppen känns bra och hjärnan är fylld av själförtroende och vilja. Och viktigast av allt, både hjärtat och själen skriker efter att få träna igen. Hela jag hungrar efter mer. Mitt beslut om vilodag var det enda rätta beslutet. Ibland behöver man lite tid för eftertanke och reflektion. Man behöver en paus för att hitta tillbaka till passionen. Hitta humngern som driver en framåt. Å Jill, tack för att du föreslog en Muay thai-fri dag. Det gjorde verkligen susen! Å Dick, trots att du är många många mil härifrån så har du ändå hjälpt mig att komma på rätt bana igen. Nu e det bara att köra!Bilderna nedan är:1. Mina bästa vänner... Haha!2. En av umgarna på campet som va mitt fredagssällskap när jag va nere. Han hittade Angry Birds på min padda å spelade tills jag trodde han skulle bli en röd fågel själv! 3. Min å Camillad "poolsäng"4. Utsikten från poolsängen. Naaajs...5. Min frulledryck :)6. Ett av dagens fynd7 o 8 Mer shorts! Haha! Snart får det nog räcka...9. Fick en present ägaren i en butik. Så jäkla söt! Nyckelringen alltså...a!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar