lördag 6 april 2013

Att komma hem igen...

Har inte haft nån lust att skriva sen jag kom hem igen. Eller, har väl skrivit säkert fem inlägg men raderat dem så fort de blivit klara. Har känt mig ganska tom sen jag kom hem. Har inte haft lust med så mycket. Är tillbaka på jobbet fast har gått över till nätter. Dock har det blivit en schemaändring sen första april så det krockar såklart med träningen. Hinner helt enkelt inte med både klubben och jobbet. Träningen blir för sent så hinner inte ta mig till jobbet i tid. SUCKS!

Har kört lite styrketräning och tom tagit mig ut i löpspåret, men det känns trögt. Både längtar och längtar inte till nästa match. Längtar för att jag älskar det. samtidigt så längtar jag inte för att jag inte vill förlora. Det är sån skillnad på de som fightas här. Är rädd att inte räcka till, inte vara bra nog. Som alltid. Å det i kombination med bristande träning gör en ju lite lätt deppig. Å med en full almenacka så känns det motigt att ta tag i allt. Det är så enkelt när sidorna gapar tomt så man kan fylla dem med roliga saker ist! Som typ massa träning å inte möten, övningskörning, jobb och matinköp... Bleh...

Snart är det även dags för ännu ett Allstyle Open. Jag kommer inte att köra dock. Jag gillar verkligen inte deras upplägg. Men är ledig så åker dit och hejar på alla våra grymma fighters som ska tävla! Håller, såklart, en extra tumme för en av de få tjejer som ställer upp från vår klubb och en av mina tuffaste sparringpartners!

Heja Anna!

Det blev ingen match för mig den 27/4 i Skövde. De hittade ingen motståndare. Håller tummarna att de hittar nån i Falun samma helg ist! Vill inte vänta allt för länge innan till nästa match. Får jag ingen där så kommer inte nästa bli förrän 1 juni. Då i Falun och B-klass. Ska gå mot en tjej som gör sin debut i b-klassen. Hon har tydligen två matcher sen innan. Känner lite skräckblandad förtjusning inför den matchen. Det är rätt lång tid kvar så jag hinner träna på hårt. Men det gör ju hon också ;) Tycker alltid det är lite läskigt att inte veta nivån på sin motståndare. Det känns som om man går upp till b-klass efter bara två matcher så har man ju en del att visa upp...

Jaja, får koncentrera mig på styrketräningen och konditionen de dagar jag jobbar och på 200% på fightingen när jag e ledig! Kompensera lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar