söndag 21 april 2013

Euforisk!

Asså jäklar. Idag va jag med några från klubben och gästsparrades hos Tumba MT. Det var första gången jag sparrades efter jag kom hem till Sverige och jag kan ju inte direkt skryta med många sparringtimmar under Thailandsresan. Men jag var helt lugn och såg verkligen fram emot att få komma iväg och köra! Å vilket pass det blev! 20 ronder sparring och 5 ronder clinch. Det var bara en till tjej där (förutom två juniorer) och resten va killar. Kan ju inte säga att det bekommer mig särskilt mycket, men ändå ;) Det var så jäkla roligt! Jag gjorde allt och kämpade på bra. Fick det att flyta helt ok och trots all stryk som jag faktiskt fick emellanåt så va jag helt överlycklig genom hela passet! Ökade på min återfunna glädje, energi och entusiasm ännu mer och flög på små rosa moln när jag lämnade byggnaden 2 h senare! Jag har lärt mig massor med nytt. Både om mig själv, min sparring och nya tekniker!

Det känns SÅ skönt att äntligen hittat tillbaka till när allt bara är sådär asroligt. Att få en bekräftelse på att min tid i Thailand faktiskt har utvecklat min mentala status så otroligt mycket. Min feghet va som bortblåst och trots att jag va trött så kämpade jag mig vidare genom rond efter rond. ÄLSKAR MIG SJÄLV SÅ MYCKET JUST NU! Haha! Lite wierd, men helt ok ;) Som sagt, är just nu helt euforisk efter den här fantastiska dagen! Å det blev ju knappast sämre av att solen sken och det äntligen kommit lite värme till oss :))




Gänget som krigade sig igenom samtliga ronder och var kvar till slutet!


Fångad frontspark...


Iniativtagaren Kent och FC-gänget =)
Från vänster: Hedda, Felix, Kristian, Kent, jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar