torsdag 28 mars 2013

Sista sista... Å bilder ;)

Ja, vafan ska man säga. Sista dagen i Thailand. Imorgon stundar 18h resa för att ta mig hem till Svea rike igen. Det är med blandade känslor jag packar ihop mina saker. Jag vill inte åka hem men samtidigt saknar jag så mycket saker hemifrån. Grät en skvätt när jag lämnade Rawai igår. Dels för att jag kommet sakna Thailand, Sinbi, träningen och alla härliga människor jag lärt känna, men lika mycket av lättnad över att snart få åka hem igen. Två månader tär lika mycket som det ger.

Iaf så blev det ett sista besök på Bangla stadium igår. Jocke gick sin första Muay thai fight ever :) Det va en sjukt nervös människa som äntrade Bangla kan jag säga. Han fick möta en tjock thai som stod upp trots jockes 500 armbågar! Men efter fem ronder stod svennen som segrare! Wihoo!

Har inte mycket mer att förtälja tror jag. Ska chilla lite till och i em blir det till att strosa runt i Patong en sista gång. Klockan 04.00 imorgon bär det av mot flygplatsen. Tack alla fina människor jag träffat för att ni varit så jävla bra på alla sätt! Hörs när jag kommer hem igen :)

Bild 1 Fighterzonen
Bild 2 Handwrapping time
Bild 3 Capen e på
Bild 4 Sammanbiten kille strax innan
Bild 5 Pepptalk de Lux
Bild 6 Niklas coachar för fullt
Bild 7 Vinst!
Bild 8 Winners pose
Bild 9 Jocke har liiite ont. Bara lite...
Bild 10 Niklas pusslar ihop Jockes ben



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar