måndag 8 april 2013

Fotosession och misär

Ska åka in till klubben idag för att ta ett foto som de kan skicka till arrangörerna till nästa tävling. Jag ser SÅ inte fram emot att se mitt face på fler posters! Måste passa på å väga mig också. Min våg e paj så har ingen koll på vikten just nu. Ingen aning alls faktiskt!

Blev en ny vända på akuten igår. Fick skära upp knölen igen samt en ny som kommit. Fick antibiotika också så hoppas verkligen att skiten försvinner nu! Har fyra dagar av träningsförbud kvar och efter det så har jag inte tid med mer! Måste få träna. Just nu går jag omkring och stör mig på allt jag inte kan göra med bara en funktionell arm. Följande saker går inte alls:
-Träna
-Köra bil
-Träna
-Vara nöjd
-Lyfta/flytta på saker större än en tändsticksask ( ok, kanske inte helt sant, men det känns så iaf)

Följande saker går med viss svårighet:
-Klä på mig
-Duscha
-Lyfta armen mer än 10 cm

Som ni ser, misär!


You better run...

Mind set on gold!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar