lördag 27 april 2013

Bilder från en awsome lördag

Har nyss kommit hem efter en sådär bra uppstyrd gästsparring. Vi gästade Djurgårdens Kampsportsförening inne vid stadion. Stora fina och alldeles nya lokaler (dock saknade man den där personliga känslan...) med två ringar och stora öppna ytor att värma upp och träna på. Dock så var de två som bjudit in oss inte där och vi fick själva styra upp saker å ting. Lite dåligt kan man ju tycka... Dessutom va det lite tråkigt att det var 3-4 pers som inte va från FC. Inte så många nya face direkt.

För mig personligen så gick det ganska dåligt. Fick inte ihop det riktigt men körde på ändå. Cred till mig för det ;) Dock va det två ronder som jag är riktigt nöjd med. Den ena va mot en FC-are som jag sparrades med för flera månader sen och som jag alltid får råpisk av. Men idag gav jag fan tillbaka! Haha! Skönt att man kan känna att man blir bättre ^^
Den andra ronden som jag va nöjd med var mot en tjej från Stockholms kickboxning. Hon har mycket mer matchvana än mig och jag har sett henne fightas och hon e riktigt duktig. Hon gick på hårt och hade bra boxning men jag plockade henne i clinchen, fick in en hel del sparkar, en del slag och gjorde en jävligt bra rond! Krigade på och vågar påstå att vi va rätt lika! Hon va dessutom i min viktklass så det va väldigt roligt ^^

Efter sparringen blev det lunch med större delen av gänget på Liljeholmskajen och efter det lite kaffe (RedBull för min del) i solen. Så jäkla skönt att den äntligen kommit fram! Sol, värme och fina människor.

Jäkligt bra lördag. Å jag som vaknade med en "jag hatar Svea och vill bara bort" Till er som inte gillar när jag har dess stunder, det är lite dövat nu ;)

Men nu ska jag nog ta mig en vända i löpspåret! Har kryp i kroppen och behöver rensa hjärnan lite. Imorgon e det Tom Hits med yrvädret som gäller <3



Nästan hela gänget innan sparringen (Kristian fick ta kort)


Bajaren Annie posar framför "favvo-loggan" ;)


Hela gänget efter sparringen. Varför ser jag alltid mycket gladare ut efteråt?!


Jag å Anna. Observera att jag INTE gör en min! Hehe...


Lunchutsikten =)


Camilla, Annie och Kristian med kaffet i högsta hugg i solen


Kristian illustrerar hur han som 15-åring bar iväg
med ett helt tält på ryggen in i skogen...


Rullade in lite mörka moln efter ett tag. Inte ok =(
Aja, va väl ändå dags att åka hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar