onsdag 13 mars 2013

Krigsskador ;)

Min fina lårkaka har långsamt skiftat färg. Just nu e det blå, gul å lite grön. Jepp, jag är uppenbarligen dålig på att blocka! Körde sparring idag på em å va väldigt noga med att blocka kan jag säga! Skönt att man lär sig nåt, även om det blev den "hårda" vägen, haha! Aja, sparringen gick iaf jäkligt bra å mits-passet gick också bra! Hade mycket styrka i mina tekniker å min tränare såg mer än nöjd ut :)

Kom nyss tillbaka från middagen också. Det va tänkt att vi skulle ha ätit på kust det här stället redan i torsdags, men jag var ju som bekant tvärsjuk så det fick vänta! Tills idag. Smällde i mig en duktigt stor portion med kycklinggyros med pommes till å nu e jag vansinnigt mätt! Passade även på att reka lite boende till nästa vecka när jag måste flytta från Sinbi. Har bestämt mig för att testa att träna på ett annat gym sista veckan. Ska bli skönt med lite miljöombyte faktiskt.

Har även fotat min "krigsskada" som Jessica så fint kallar det. Alltså min blånande lårkaka från matchen... Shame om me! Men men, bjuder på den ^^

Har inte så mycket mer att säga tror jag. Livet rullar på å har bara två veckor kvar :( Men det är ju en del inplanerat dock. På fredag går Camilla sin match, på lördag har Sinbi en egen "Fightnight" å på söndag åker Camilla och Jessica. Å på onsdag nästa vecka är det dags för min match å dagen efter så måste jag flytta. Sen en vecka på nya stället och den 27/3 åker jag till Patong för att bo där i två nätter för att sen faktiskt åka hem...

Bild "Krigsskadorna" (för en gångs skull ser det faktiskt värre ut i verkligheten än på bilden...)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar