tisdag 19 mars 2013

Bara massa väntan kvar nu...

Ja, som ni vet är det matchdags igen imorgon. Vilket betyder vila idag. Vansinnigt tråkigt... HUR kul är det att veta att man redan tränat sitt sista pass på Sinbi och det roligaste jag har att göra just nu är att sitta och titta på medan de andra tränar?! I can tell you... It SUCKS! Aja...

Vet iaf fortfarande inte vem jag får möta imorgon. Det verkar som om det blir en utlänning iaf. Wang tycker att thaitjejerna är för dåliga. Jag har INGEN som helst aning om hur jag ska tolka det dock! Haha! Äh, det löser sig...

I övrigt så händer det inte så mycket just nu. Bara massa väntan. Tiden går stundtals vääääldigt långsamt och det känns olidligt långt tills att det är dags. Va å badade en sväng idag på dan, vilket var sjukt skönt! Men i övrigt så är det bara att bita ihop och vänta. Men jag ska nog vara rätt nöjd ändå. Har fortfarande inte blivit nervös även om jag blir lite rastlös av all väntan.

Det känns på ett sätt rätt skönt att snart lämna Sinbi dock. Jag känner mig väldigt klar här och hur än matchen går så känns den som ett bra avslut. På torsdag flyttar jag till Chalong och tänkte testa träningen på Suwit en vecka. Ska bli kul att få testa nåt annat ställe även om jag verkligen gillar Sinbi. Kommer ta det väldigt chill den veckan å sen sova ut på mitt fancy rum i Patong :) Efter det stundar som sagt hemresan och trots att jag inte riktigt vill åka hem till mitt kaos så känns det ändå helt ok. Det är nån liten filur långt inne i mig som vill hem å jag som längtar efter att få planera min vardag igen. Filuren längtar efter FC och stundande utmaningar/tävlingar på "hemmaplan". Jag är inte helt säker på om jag gillar den där filuren eller ej ännu ;)

Men men, nu blir det mer vila och imorgon blir det mer vila fram tills kvällningen ^^

Den ena bilden: Solnedgången från en viewpoint en bit härifrån. Sjukt nice!
Den andra bilden: När alla utom jag får träna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar