lördag 16 mars 2013

Bilder pa monstret...

Har tagit mig till ett internetcafe idag for att fa upp lite bilder fran fighten. Tycker det va lite roligt att jag ser heeelt galen ut pa varenda bild! Haha! Det ar enfotograf fran campet som tagit biderna sa har manga manga bilder att skratta at! Tyvarr sa ar internet (och datorn...) samst sa att ha fatt gjort om allt tva ganger och nastan slitit sonder mitt har efter drygt en timme pa det har stallet sa gav jag upp. Ni far halla er till godo med dessa tre sma monsterbilder tills jag kommer hem igen :)


What's up with my face?!

Ja, min vanster ar ju nere vid golvet, men men...

Ignorera min wierda spark, kolla facet ;)

Igar va vi aterigen pa Bangla Stadium. Det var dags for Camillas andra och sista fight har i Thailand. Hon fick mota en thaitjej som tydligen hade gatt 13 matcher, jamfort med Camillas tre... Men hon krigade pa hela matchen igenom och det var jamt! Det kunde ha slutat hur som helst! Dock dominerade thaitjejen i clnchen de sista ronderna och fick in manga knan. Och eftersom de kor efter sk running score har nere sa forlorade Camilla. Men hon var anda nojd med sin insats och var tranare, Wang, var nojd och stolt, trots att han forlorade 3000 THB ;)

Ikvall blir det mer fighting! Sinbi anordnar en egen fighkvall pa Nai Harn beach inte langt haifran sa det blir en liten hejda grej for Camilla och Jessica som faktiskt lamnar Sinbi imorgon! Kanns sa konstigt! Sa efter det blir jag solo tills dagen efter min fight da jag sjalv sager tack och hej till Sinbi och drar heeeela vagen till Suwit. Det ligger hela 10 min fran Sinbi ;)

Som avslut vill jag bara papeka att om exakt tva veckor sa ar jag tillbaka i Svea! Jag vill inte riktigt aka hem far jag alskar att vara har, men samtidigt sa saknar jag nagot att kalla hem. Kommer dock helt klart utforska mojligheterna att stanna har en langre period om inte allt for lange! Men da blir det nat lagenhetsliknande med ett kok osv. Och inget "hem" att langta hem till i kalla hemska Svea ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar