onsdag 1 juni 2011

Lite hjärnskakning har väl ingen dött av?

Har inte kunnat skriva alls på flera dagar då blogg.se inloggningssida inte fungerat... Mycket dåligt! Men nu verkar det funka igen! Det stora som hänt är väl att jag åkt på en hjärnskakning för snart en vecka sen. Inte roligt. Å inte nog med det, det va stackars Alex som medverkade till den ;) Har inte berättat att jag åkt på en hjärnskakning då han skulle åka till England dagen efter. Hur kul kan det vara att åka med den informationen i bagaget?! Inte alls tror jag. Så jag tar det när han kommer hem igen ^^

Har mått rätt dåligt och plågats av en vidrig huvudvärk. Tyckte det va ok i måndags så bestämde mig för att åka till boxningen och köra ett lunchpass. Antagligen inte den bästa idén jag haft det här året, men ändå... TRäna gjorde jag. Det gick inte ens nästan bra och höll på att tuppa av under fysen. Men det värsta var nog skakningarna som kom efteråt. Skakade i hela kroppen resten av dagen och hela natten. Kunde inte sova och mådde riktigt risigt och den vidriga huvudvärken kom tillbaka. Dumma Ellen...

Igår var det slutövning med skolan också! Det va en sjukt rolig dag, men jag mådde rätt kasst och hade en molande huvudvärk hela dagen som satte käppar i hjulet. MEn förutom det var det en SJUKT rolig dag! Galet imponerad av alla figuranter som levde sig in i övningarna lika mycket som vi gjorde. Det gör så himla mycket om alla tar det på allvar och lever sig in till 100%, vilket vi alla gjorde. Roligast var nog när larmstyrkan fick dra på sig hela insatsutrustningen och försöka lägga ner en "intagen" som var allt annat än glad och hjälpsam. Sjukt roligt att se!

Idag är det dags att ta tag i högskoleuppgiften. Har inte kommit någonstans, men det löser sig. Jag har ju egentligen hela sommaren på mig att göra den ;) Så idag blev det ett försök till en sovmorgon (katterna väckte mig dock halv sju imorse) och snart ska jag bege mig mot min första körlektion med MC! Ska bli roligt att se om pappa har lyckats lära mig något och om jag lyckats ta till mig nåt han sagt ^^

Men först blir det en snabbdusch och lite städning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar