söndag 19 juni 2011

Vad är det som pågår här egentligen?!

Helt galet... Tror det är tredje eller fjärde passet i rad som jag går ut från boxningen och är fullständigt tillfreds med mig själv. Vet inte vad jag ändrat som fungerar, men nåt är det iaf. Och det funkar! Teknikerna är inte helt strålande, men för en gångs skull känns det som om det iaf blir bättre! Jag fastnar inte som jag brukar och det mesta flyter liksom på. Helt fantastiskt! Nu e det bara att försöka behålla känslan så jag har nåt att sträva mot om/när det går utför igen...

Men just nu är det bra, å jag har tänkt att stanna där ett tag till! Måndag imorgon och slut på den underbara ledigheten. En heeel vecka ska avverkas på jobbet med bara en ledig dag, sen blir det en hel veckas semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar