fredag 10 juni 2011

Svettigt!

Beslutade mig för att hoppa över gymet imorse och ta en joggingtur istället. Var faktiskt riktigt sugen på att komma ut i spåret igen, speciellt efter att min kondition förvärrats drastiskt på senaste. Tänkte jag skulle passa på att mitt nya craft-ställ och pulsklockan jag fick. Så, glad i hågen begav jag mig ut i solen! Följde nästan löpschemat, sprang lite längre än vad man skulle per omgång, men vafan, lite måste man ju få ta i ibland ;) Va riktigt skönt väder ute, men så fort man kom ut i solen bblev det rätt varmt å svetten började rinna rätt fort... Försökte hålla mig rätt mycket i skogen då jag inte hade druckit särskilt mycket innan jag gav mig ut, hade ju just vaknat...
Hankade mig runt hela den planerade sträckan nästan helt enligt planen utan några större problem. Visst, konditionen är inte den bästa, men det gick och den kommer bli bättre =) 40 min senare var jag hemma och pustade ut. Va ju inget jättejobbigt träningspass direkt, men välbehövt =)

Nu måste jag slänga mig i duschen dock! Kursavslutning idag *wiiie* Blir ingen boxning pga det men intar gymet imorgon ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar