lördag 28 maj 2011

Besvikelse är aldrig lätt...

Igår va jag och Alex och kikade in FC nya lokal! Det kommer bli bra där! Lite fix å trix kommer behövas, men det löser sig med tiden! Körde första passet efter flytt och sjukdom, det va galet skönt! Tyvärr så gick det katastrofalt dåligt dock... Sparring stod på schemat och jag fick verkligen kämpa för att inte avlida. Orkade ingenting, kände mig stor och klumpig och inga tekniker satt där de skulle. Slutade med att jag sprang rakt in i Alex höger och fick en redig smäll över näsan. Åkte i golvet och det tog en stund innan världen slutade snurra. Åkte hem med en enorm besvikelse på mig själv och en svullen, värkande näsa. Senare när jag låg hemma i soffan fick jag en otrolig huvudvärk och var attans så nära att kräkas. Besvikelsen var total.

Jag försökte tänka positivt och analysera mig själv iställer för att konstatera att jag var sämst. Det gick inte så bra... Vad gjorde jag för fel? Allt. Vad hade jag kunnat göra annorlunda? Allt. Försökte tänka på att jag faktiskt inte tränat på ett bra tag och att det va galet länge sen jag sparrades och att jag dessutom varit sjuk nyligen, hostan försvann ju för bara några dagar sen. De tankarna hjälpte ingenting. Jag var lika bitter och besviken på mig själv för det. Försökte tänka att det iaf inte kan gå så mycket sämre nästa gång, å det är nog sant! Med den otroliga nedstämdheten, huvudvärken och näshelvetet somnade jag på soffan...

Vaknade imorse med lite mindre huvudvärk iaf! Livet känndes en aning lättare och jag gjorde ett nytt försök att analysera mina fel. Jag gav upp ganska fort. Just nu känns det som om det bara finns en lösning, mera träning. Det är enda sättet att bli bättre! Hoppas att hinna med ett pass imorgon, men får se om det blir av. Tobbe är ju i stan och har boat in mig på min soffa, måste ju hinna med att umgås med honom också ^^

Idag blir det iaf mc-åk med pappa! Han borde komma relativt snart iaf ^^ Stadskörning står på schemat, så jag hoppas på inte allt för många bilar =P Sen blir det eventuellt Grönan med alla underbara fighters ikväll. Lite beroende på hur jag mår och vad jag orkar. Är fortfarande tung i huvudet och näsan gör rätt ont och jag brukar bli rätt så trött av att köra MC. Vi får se helt enkelt =)

Men nu blir det till att dra på sig atta mc-kläder! Sen blir det åka av ^^ Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar