onsdag 22 februari 2012

Tilbaka till LCHF!

Jo, så kommer det att bli! Varför? Jag har hållt på med att räkna kalorier sen jag fick reda på att jag hade B12 brist och det är SJUKT jobbigt! Och resultatet har blivit att jag fått i mig flr mycket kalorier per dag och vikten har, såklart, stått i princip still! Motivationen har därför sjunkit radikalt och eftersom jag vet att LCHF funkar för mig så tänker jaggå tillbaka till det! Jag kommer få vara mycket mer noggrann med maten så jag får i mig B12 ändå, men det kommer det vara värt!

Denna veckan har det inte äblivit så mycket träning. Va på gymet igår och körde ett konditionspass men fick så sjukt ont efter bara 40min så fick ge upp. Fattar inte vad det är som är problemet. Har så ont i ryggen, höfterna, knäna, armbågarna och axlarna. Idag har jag varit mer eller mindre sängliggandes =( Jäkligt konstigt. Hoppas på att det blir bättre tills imorgon! Tänkte att det skulle bli bättre av lite träning men det hjälpte uppenbarligen inte...

Så, efter att ha svullat som en gris i några dagar (SÅÅÅ jävla gott och SÅÅÅ jävla värt det!) så blir det nya tag med LCHF fom... NU! Får se vad Alex säger om den idén =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar