fredag 10 februari 2012

Det går inte så bra nu...

Med foten alltså... Har tränat två pass på FC denna veckan och det har inte gått så bra alls =( Foten vill inte vara med och igår så svullnade den upp igen. Tycker inte att det är så roligt! Jag vill ju träna!

Med maten har det däremot gått bra. Gått ner ett koli till men planerar att svulla upp det igen i helgen, kanske rentav ikväll, med chips och pizza =P Har gått runt hela dagen och varit sugen på grillchips, så tänker kosta på mig det nu! De nya medecinerna har gett vissa biverkningar också. Trötthet, sura uppstötningar, yrsel, illamående och munntorrhet. Så eftersom jag stått ut med detta ett tag nu och att jag dessutom varit superduktig med maten så tänker jag förstöra allt med skrääääp! HA! Cola med socker ska jag också ha =)

Förutom det så har det inte hänt så mycket. Sitter bara hemma och har tråkigt... Planerar att åka till Spånga imorgon, till K´s grav för första gången... Alex har lovat att följa med, tack och lov för det! Ska försöka hitta några fina blommor också. Det är så lite, men va tusan ska man göra?! Ja ja, tillbaka till dagens sysselsättning, storstädning, yay...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar