torsdag 24 mars 2011

Inställd träning...

Tråkig dag... Hade tänkt att dra ut på en joggingtur imorse eftersom skolarbetet satte käppar i hjulet för det igår. Hade planerat att springa en vända på de hemska gångvägarna eftersom min vanliga runda är täckt med is fortfarande... Men när det var dags att ge sig iväg insåg jag att jag inte har någon koll på hur lång tid den tänkte rundan skulle ta. Dessutom har jag ju inte sprungit på ett tag så min kondition är, uppenbarligen, i botten så där tar det ju extra tid. Problemet? JAg har ju ingen klocka längre! Blev rätt så irriterad så under lunchen idag sprang jag upp och köpte den första bästa jag kunde hitta. Å ja, det va skit! 100 pix för en klocka, helt i plast! Kommer väl gå sönder om en vecka eller så, men va fan! Bara jag hinner mäta upp längden en dag så kommer det ju gå bra =)

Hade även planerat ett boxningspass i eftermiddag, men har sån sjuk träningsvärk i låren så jag insåg att det var nog bra med en vilodag idag! Har ju ändå planerat två träningspass imorgon! Ett morgonpass boxning och lite gym på em/kvällen =) Försöka dra med mig lillebror dit också, det behöver han ;) Är så stolt att han tagit sig i kragen och kämpar på varenda gång vi är där så vill ju stötta honom så ofta jag kan! Dessutom är det ju alltid roligt med sällskap!

Men nu är det nog snart mat! Siktar på att komma isäng tidigt så man är fit for fight imorgon bitti =) Ska lägga in lite mer peppmusik på ipoden också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar