tisdag 22 mars 2011

Hög tid för förbättring!

Kondition. Jag säger bara det. Fick verkligen skämmas på träningen igår när jag insåg hur katastrofalt dålig den har blivit. Orkade kort sagt ingenting! Tror att jag ignorerat det ett bra tag nu, Man vaknar ju inte bara plötsligt upp en dag och märker att konditionen blivit katastrofal under natten. Nej, ignorans kallas det!

Analys:
Problem = Usel kondition
Anledning = Lathet och ignorans
Lösning = konditionsträning (dho...)

Min första tanke var "vilken tur att isen snart är borta!" Min andra var "De flesta gångvägarna borde vara ok redan nu!" Så imorgon blir det nog en kortare joggingrunda för att kolla läget lite! Pepp på högsta nivå ^^

Tog mig ner en vända till gymet idag, styrka stod på schemat! Som vanligt så känner jag mig inte ett dugg trött efteråt, så det känns lite frustrerande. Men hade stort sällskap idag så det blev himla roligt ändå =)

Planerar att ta mig till morgonpasset på klubben imorgon! En utmaning i sig att ta sig upp tidigt för att hinna med träning. Men tror jag kan tycka det är skönt att ha det avklarat och man kommer ju garanterat vakna ordentligt ^^ Andra utmaningen på dagen blir att gå direkt till självskyddet! Tredje? Att ta sig ut på en joggingrunda när jag kommer hem igen...

Utmaningar är bra! Jag behöver utmaningar, något att kämpa mot. Så nu blir det uppladdning ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar