lördag 1 oktober 2011

Tillbaka!

Jepp! På fler sätt än ett! Tillbaka i skolbänken och trivs inte helt bra. Faktiskt. Att vara stillasittande och ha väldigt lite att göra är inte riktigt min grej. Att dessutom behöva lyssna på massor som inte ens föreläsaren kan förklara helt är inte heller särskilt tillfredsställande. Att DESSUTOM sitta med en grupp människor där några beter sig som bittra femåringar, med dumma frågor bara för att få höra sin egen röst och personangrapp är ännu mindre min grej. Det positiva är att jag haft massor med tid för träning senaste veckan! Väldigt skönt att vara tillbaka DÄR iaf =)

Och där har det gått upp och ner. Inte hunnit med många pass men har ändå haft en emotionell berg och dalbana. Supertaggad varje gång jag kommer dit men dör så fort vi drar igång. Sliter och försöker men det är inte mycket som blir rätt. Verkar inte kunna lära mig att förbättra mig utan trampar kvar i samma spår som innan. Har gått ut från lokalen efter nästan varje pass och känner mig nerslagen. Dock hinner jag knappt komma hem förrän jag längtar tillbaka! Undrar om jag kanske bara får acceptera min gräns för förbättring och att den är nådd. Alla kan inte bli bäst ;) Jag är iaf nöjd med all

Skolan ramlar på. Som sagt är det oftast långtråkigt och mycket stillasittande. Har påbörjat mina examinationsuppgifter men har massor kvar. Har letat hela dagen efter själva frågeställningarna men kan tusan inte fatta vart jag lagt dem! Börjar känna mig lite stressad eftersom jag är helt ledig denna helgen och har inte råd att kasta bort den tiden! Ja ja, får leta vidare och kan bara hoppas att jag hittar papprena idag så jag iaf kan påbörja dagens planerade arbete...

I övrigt (om det nu finns något övrigt kvar) rullar livet på som vanligt. Sista dagen på jobbet så slängde jag mig in i en "viktminskningtävling" med två kära arbetskamrater. Har gått ner 4 kg sen vi började tävlingen (-8kg sen jag började från början) men nu verkar det stå still. I snart tre veckor har det inte hänt nåt alls, trots att jag har varit så duktig! Antar att det bara är att kämpa vidare! Tre veckor kvar, så mycket kan hända =) Och nu har jag ju kommit igång med träningen, vilket brukar tendera i att jag sköter maten bättre än når jag inte tränar. Och nu har jag ju redan skärpt mig en heeel del så det kan väl bara bli bättre ^^

Nu blir det dock till att leta efter de jäkla frågorna! Komsi komsi papper!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar