söndag 22 maj 2011

Sjukling

Jepp, that´s me! Sjuk som tusan har jag varit. Börjar bli bättre, bara massa en envis hosta och lite snor kvar =) Har inte kunnat träna alls på över en vecka nu. INTE roligt! Hade hoppats på att kunna dra igång igen imorgon, men det ser inte allt för ljust ut... Håller just nu tummarna för onsdag ist! Nya planen ligger på is pga detta, såklart... Försöker bli frisk fort så jag kan så jag kan fortsätta! Får väl börja om från början igen på schemat, men jag har det viktigaste iaf, motivation! Full av det och väntar otåligt på att få dra igång igen!

FC har fått egen lokal nu också, GRATTIS! Har tyvärr inte kunnat ta mig dit och kolla in lokalen, än mindre träna. Vill inte gå dit med idiotförkylning och riskera att smitta alla underbara fighters. Men snaaaart hoppas jag att kunna ta mig dit! Om inte annat bara för att se hur det blev! Kan inte tänka mig annat än att det blir helt super, men är såklart ändå nyfiken =)

Men men, idag blir det fortsatt vila och lite städning! Det kan nog behövas här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar