måndag 9 maj 2011

Det är väl ett tag sen nu...

...men det är väl dags igen! Har haft en del skador som satt käppar i hjulet ett tag nu, men det blir bättre! Hälsporren är mycket bättre och hoppas kunna dra igågn med löpningen imorgon! Har bet
sämt mig för att gå från Årstaberg till Liljeholmen på morgonen istället för att ta tvärbanan. Det är inte särskilt långt, tar bara 20 min i lugn takt, tänkte att det kunde hjälpa och få bort några kilon trots allt stillasittande i skolan. Dessutom kommer ju FC vara stängt i några veckor till då de flyttar till ny lokal. Måste fokusera på styrka och kondition dessa veckor, så egentligen passar det mig rätt bra, trots att det är tråkigt att inte kunna trilla ner till klubben! Motivationen är på topp, men klubben e stängd >< Ja ja, allt har en mening! Gäller att skärpa sig och fokusera på annat som också bidrar till en bättre bosning! Min kondition är ju usel, så får passa på att försöka förbättra den! Man får ju tacka vädergudarna att det är så fint väder iaf! Tack =)

Körde övre delen av ryggen och lite biceps idag. Försökte köra lite mage också, men ryggen sade ifrån rätt tidigt. Stärka ryggen mer så den orkar tror jag allt... Imorgon blir det kondition på morgonen och cirkelträning på kvällen! Nu blir det till att toksova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar