tisdag 19 november 2013

Vet knappt vad jag heter längre...

Det var hundra år sen som jag uppdaterade här, jag vet. Men det beror på många saker. Dels så är det en del grejer som varit i rörelse och som fortfarande inte är helt klara. Dels så har jag verkligen inte haft tid. Faktiskt. Det har gått i ett senaste tiden. Nästintill dygnet runt. Ytterst få lediga dagar och det kommer dröja ytterligare ett tag innan jag får en helt ledig dag. Så ni kan ju förstå att jag är trött! 

Har börjat på min utbildning nu i alla fall. Läser hos The Academy och tanken är att jag i slutänden ska bli Cert. Kost- och träningskonsult. Det är mycket plugg och slit med det kan jag lova. Samtidigt som jag då jobbar heltid, tränar, renoverar hus och lägenhet och försöker samtidigt ta hand om mitt hem. 

Jag har bott på gymet senaste tiden. Sliter som ett djur för att komma till rätta med det jag behöver kunna. Känns som om jag tränar jämt! Men ändå så hinner jag inte med min Thai. Fy så jag saknar den! Jaja, det blir förhoppningsvis snart bättre igen! Har ju uppehåll från skolan över jul och nyår så får passa på att vila mig lite då... Just nu får man skratta sig lycklig över de få stunder man får över. Slänger oftast i mig maten halvt springandes. Sover så fort jag får en minut över, vilket tyvärr är alldeles för sällan. Kvällarna går åt till att tvinga mina stackars vänner att låta mig få öva mig på dem. Hehe... 

Men snart får jag iaf andas lite! På onsdag så ska jag ta mig en sovmorgon eftersom jag, håll i hatten, är ledig ^^ Det är nästan 2 v sen jag hade en ledig dag sist så ska passa på att sova lite innan dagen drar igång. För är det så att man nästan aldrig är ledig så är det inte en sak som står på ens to-do-list... Aja, snart. 


Tog mig en löptur imorse för att få lite andrum från gymet. Bara ren avslappning helt enkelt.


 
Bild från förra helgen på det härliga gäng som jag kämpar tillsammans med. Liggandes har vi vår lärare för helgen Patrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar