måndag 19 december 2011

Ledig dag =)

Ibland infaller sig dagar då man inte behöver gå till jobbet. Dessa dagar kallas tydligen "lediga dagar". Idag har jag en sån dag. Så, vad gör man då under sådana dagar? Jag vet inte vad "man" gör, men jag har iaf hunnit med en sväng på gymet, 50 svettiga minuter på löpbandet! Nöjd! Inte för att jag inte trodde min kropp skulle orka, utan att jag tycker det är så sjukt tråkigt att jag inte trodde min HJÄRNA skulle klara av det. Men idag vann min vilja och efter 50 min hoppade jag glatt ner och slängde mig i duschen. Efter det va det raka vägen till HAnden C för att inhandla lite kabel till datorn och sen hem för att ringa Webhallens kundservice. Efter lite efterforskning visade sig att mitt spel faktiskt är betalt (jag saaaa ju det!) och hoppas på att det skickas idag! Så snart kommer "Star wars: THe old republic" hem till mig lagom tills jultristessen! Whieee! Belönade även mig själv med en Pad Thai och tre vårrullar. Jäkligt gott! Nu blir det till att städa lite innan det är dags att bege sig mot Fight Club och dagens andra och eventuellt tredje träningspass! Sweet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar